Jeg har også snefri .. men det er ikke folkeskolen . .:D men HGS! .. og jeg holder da snefri fordi jeg ikke kan komme frem .. kan ikke engang SE på skolens hjemmeside om den er lukket
Jeg måtte gå hele vejen på job, da busserne ikke kørte :( Jeg forstår simpelthen ikke at de ikke kan få det til at fungere, når det har sneet.. Nu bor jeg i Kbh og en 2-zoners billet koster 19 kr, de må sgu da tjene en helvedes masse penge på det, så kunne HUR da tænke fremad og sende nogle fejemaskiner ud eller noget.. Jeg er pisse sur over jeg betaler så mange penge for at bruge offentlig transport og det bare ikke spiller!!!
Hvis en zone skulle svare til den samme afstand i Jylland som i Kbh, så ville i kun lige kunne komme til naboens gård :P
Ej men seriøst, jeg synes virkelig det er sløvt!! Tænk det er så dyrt og det så ikke kan køre ordentligt :S Der er åbenbart også problemer med metroen, og den er sgu da under jorden!! :D
Jeg har ferie (Aalborg Kommune)
Jeg har dog også fået fri fra arbejde, da jeg arbejder på et autoværksted, hvor der kommer ingen biler, når vejene ikke er ryddet :D
Tja, min storebror kørte mig ned til toget, da han ikke kunne komme til Skive hvor han arbejder. Men stod så og ventede på toget, men mit tog kom ikke :P Og så kom der en flink stemme i højttalerne som sagde, at toget var forsinket 1½ time = jeg tog fri :D
Plus at vi i min klasse kun er 8 eller sådan noget og 6 af dem kommer fra Thy og de kunne ingen steder komme. Så der var ingen grund til at tage derom.
Første dag fik vi sne fri.. dagen efter lå der en kemi prøve på skemaet, uuuha.. kl 12 med kemi prøve fy for den >_<
så jeg sad oppe med nogle venner og læste om dmi udtale sig om ååh det ville blive så forfærdeligt osv osv ved vores by og omegn så der var vildt god stemning..
Well klokken nærmede sig de 1 2 stykker og det sneede stadig ikke, vi havde meget sne, men ikke nok til at få fri.
HVA SKER DER SÃ…
Jo næste morgen vågner man sygt træt og kigger straks ud af vindet, HVAD HVOR HVEM!!! ingen sne? hvorfor har det ikke sneet i nat som de lovede?
Så jeg dukkede op til kemi prøve og fik woop ass som man siger, og så da jeg skulle hjem.. ja i kan vel gætte det :P
DET SNEEDE HELT VILDT, så toget blev forsinket da jeg skulle HJEM og ikke til SKOLE,
Tak for lort DMI :b
Redigeret: Lørdag d. 24. februar 2007 - kl. 14:57
..............
...............
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!