Hey, så er vi så her igen. Efter det sidste hold jeg var med i gik ned før det var begyndt, valgte jeg at kontakte nogle af mine gamle kendinge. For at høre om de var med på min ide om at starte vores eget hold. Så lagde vi nogle ansøgninger ud ligesom denne her, for at se om vi fik bid. Vi er udmærket godt klar over at det er meget forskellige niveauer der er herinde, men vi prøver alligevel. Så what ever. Her kommer ansøgningen.
Vi er et helt nyopstartet team. Vi 3 som er med lige pt. Kender hinanden rigtig godt.
Ehm, vi har en hjemmeside, Voice og Game Server. Vi har også sponser på.
Vi er i alderen 14 ( snart 15 ) 20 og 29 år som giver et gennemsnit på 20 år.
Vi forventer i hvert fald man er 14-15+ man skal stadig være meget moden da vi normalt foretrækker man er 16-17+. Vi har en lidt kritisk tilstand over for at være helium.
Så det er noget vi helst ikke vil have vi har ikke noget imod at have 1 men der er max.
Vi har nogle enkelte krav.
Du skal være meget loyal de første par uger da som vi skriver er et nyopstartet hold
og af den grund går igennem den hårdeste tid nu derud over forventer vi du har disciplin og aldrig flamer din mate vi sætter os ned efter kampen og ser på hvad man kunne have gjort bedre så skal du have en 16-17+ alder muligvis 14-15+ men du skal ikke regne med det vi har et lidt mærkeligt krav om du skal have spillet mindst 2½ år aktivt counter strike til sammen det kan jo så stadig være i 1,6 og cz xD.
så skal du være aktiv men hvis du kan holde niveauet kan man jo også være aktiv online. hvis du har en alder ligesom os eller to af os og skal have noget at lave efter arbejdet så kan du jo lige kontakte mig da det er en god mulighed du skal være meget seriøs men med plads til sjov. Vi er meget meget meget seriøse omkring gaming og aimer højt på den danske scene vi viser vores useriøshed ved at vi faktisk ikke officielt har nogen max limit for hvor mange vi skal være men altså vi bliver ikke mere end 7
Vi har et line-up
TheWatz - 14 ( snart 15 ) Tac Leader
MjM - 29 - Stifter
Blitzen - 20 ( snart 21 ) - Stifter
PM mig ved at sende en lille ansøgning med alder og de andre krav hor du fortæller mig lidt løst.
Hvis det kan godkendes så sender jeg mit steam til dig så vi kan tage den live over steam |
Se info der :) lyder nice