Hey GDK'er.
Efter at have deltaget til CPH Games, har jeg valgt at lave en lille film om eventet, edit er ikke noget specielt, men det er nice frags og det var et nice event.
For det første synes jeg det er irriterende, når små børn (no offence) laver et clip på halvandet minut bliver flamet fordi de kalder det en movie, men når RizC gør det og han kalder det en movie, så er der ingen der siger noget? Synes det er latterligt, bare fordi han er bedre end mange andre? :D
Jeg har intet imod RizC og jeg elsker hans short slams, men denne "movie" fangede mig ikke.
jaja :D Jamen jeg synes personligt at alle clips mm. kan kaldes for movies :) En movie er jo en film? Og det er jo en film? den er bare meget kort ? :D
Ja, det var meget hurtigt du blev færdig med den, troede nu den ville være længere - men hvad jeg syntes:
Selvom den er kort ser man rigtig mange ting, kan godt lide musikken og sync. Dine colours var fede og clean/enkle så man kunne se det ordenligt. Frags er også gode, det der 2 man dØgler af gugLi fik mig til at lolle mine bukser af :~D