at jeg "LsD" og Soulfrost har holdt jer alle hen for ikke at fortælle jer vores lille hemmelighed. men her kan i så se den : http://peecee.dk/upload/view/219961
Haha konge m8 noget skal man vel bruge tiden på mig og LsD hygger os mega IRL vi har det bare super godt sammen LsD er jo trods alt lige sprunget ud af skabet lige for nylig hvis nogen var i tvivl :) ^^
Du er bare for lækker LsD og dine læber er så dejlig bløde og dine inderlår tænder mig bare helt vildt og din pik er så stor at vi er nød til at hente din bror for at kunne betjene den da den er 45cm lang når den er stiv :D
LsD du betyder bare alt for mig og husk skattemus når jeg ikke er der face to face er jeg der i ånden og jeg vil altid støtte dig skatter og jeg vil altid være der for dig for du er et og alt for mig jeg føler et helt unikt bånd imellem os 2 skatter
Jeg håber alt går godt på Jylland og at tingene bare kører på skinner og at du har det okay skatter vi ses jo snart igen i weekenden men 5 dage uden dig er squ fandme hårdt :'(
Ej skatter har du uploaded du behøves da ikke vise alt din dumme so man kan ikke leve uden kvinder men fyrer kan man slet ikke leve uden vel skatter? :I <'3