Tilbage til forsiden
Besøg Gaming.dk på Facebook... skynd dig for satan!

Offtopic » Andet

Sidste indlæg

2012 skal vi dø? :D

fandt det her på internettet :D
synes den er grinern:

Jeg vil ikke provokerer, overbise eller lyde klog, men alt hvad jeg skriver her ER RIGTIGT ! hvorfor og hvordan, det kan jeg bevise det...

Ren og skær LOGIK !

1. 2012 ?
Dommedag, nej, ændring for os ALLE, ja. Mayian indianerne sagde det var enden på tiden. Det er nu mere enden på den tid som vi kender. Har du hørt om en 10. planet "Nibiru", søg på Google. Mayian indianerne var meget kendte på astrologi, og kendte også til Aliens (se deres malerier)
Nibiru vil passerer jorden i slutningen af 2012, og dermed lave en masse kaos på kloden.
Dette betyder 8 ud af 10 mennesker dør på hele kloden, enten først af de naturkatastrofer som kommer, dernæst af SULT ! Vidste du at "hvis" hele jordens høst slår fejl 1 år, så dør "ALLE" indenfor 1 måned..
2. Aliens ?
Ja, og kom nu ikke at sig du er overrasket. Det er sq da logik at der er andre biologiske væsner som har udviklet sig, inden de 11.000 år vi har levet. Kig på stjernerne. De har alle kloder rundt om sig, ligesom vores sol. Er det ikke LOGIK at 1 af disse kloder ved bare 1 af stjernerne har den temperatur og det klima som gør der kan skabes liv. Is/vand er der i hele universet. For at lukke det spørgsmål så søg på Youtube, Nasa, ufo, top secret, eller lignende.. Aliens har faktisk en større indflydelse på os, end vi lige går og regner med.

3. New World Order
Der er meget få personer som bestemmer hvordan samfundet skal forløbe sig. 1 krig er beregnet 10 år inden den kommer i udbrud, og der er selvfølgelig også en grund, og kun 1 grund. PENGE.. Du kan søge på Google på Zeitgeist og lærer lidt om historiens gang, ang samfundsstyrer og krige. The New World Order vil komme efter 2012, da folk er lettere at kontrollerer. Derfor bliver Nibiru holdt hemmelig for offentligheden. (indtil maj 2009 hvor den kan ses med det blotte øje, syd på kloden)
The New World Order er Nordamerika, Europa, Afrika og Asien, som bliver under 1 leder.
Hvem det er, kan du søge på youtube "bush with antichrist"
Det er ikke en du kender, men det er jo logik, han styrer verden, han styrer din viden, han styrer HVAD du ved.

4. ReligionEN
Er "falsk", i den forstand at det ikke er sandt, det som du ved. At tro, kan selvfølgelig ikke være sandt/falsk, da der er næsten 7 milliarder forskellige "tro" her på jorden. Det som er fakta er energier, og ikke Gud som vi har sat navn på, og fortællingen om hvordan vi tror tingene hænger sammen.
Religion er blevet skabt, kun for at bonden ikke skal tænke så meget på hvorfor, men han skal bare lave korn, til bageren kan lave brød, osv.. Samtidig er det en måde at få folk til at følge sig, og DET har lederne brugt. Fx, mange krige i de sidste 2000 år er blevet kæmpet for troen, for den gode sag. HVORNÅR KAN EN KRIG VÆRE FOR DEN GODE SAG ? Den er også brugt til at indbringe penge/skatter, bolle små drenge, og til sidst; Fører dig bag lyset.
Hvis vi skal tage historien om Jesus som eksempel, så er det en historie lavet cirka 3500-4000 år FØR kristus fødsel. DET ER EN ASTROLOGISK HISTORIE, Dvs. Taget ud fra stjernerne, og ikke taget ud fra noget fakta.. The Son of God, er "the SUN"; SOLEN !!!! SOLEN !!!! SOLEN !!! Det er den som er begudet siden 4000 år før kristus, og aldrig en person..
Se filmen Zeitgeist og du vil forstå.

En sidste ting, som besvarer; "Jamen, hvor kommer vi så fra?" / "Hvad er meningen med livet?"
Ingenting, Lev og Dø.. Andet skal du ikke, PLEASE BARE STOP MED AT SE FJERNSYN !!! Du bliver IGEN ført bag lyset, Livet er sq for kort til at se på andre leve.. Gør hvad du har lyst til, og ikke 3 år på handelsskole, eller lignende, fordi samfundet/dine nærmeste siger det. Jeg gentager: Gør hvad DU har LYST til...
Forresten, hvor kommer vi fra? Aliens.. Og hvor kommer Aliens fra? Udvikling,.. Og hvor kommer udvikling fra? ingenting.. Verdenen er "fantastisk", og at noget kommer af ingenting, lyder underligt, men ser du objektivt på det, og hvad der findes i verdenen, så lyder det ikke så underligt...

Hehe, ja, tror du på feer ? tjaa, søg igen på Google/Youtube

Længe leve FRI VIDEN !!!

HAHAHAHAHAHA :D:D
Flere |
ezzL Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 16:04
GODDAG! =)
www.youtube.com/ezzzzzzL

deviceh | devs fangroup
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 16:08
1
Jeg dør ik, jeg har kevlar+helmet!
BugBugBugge | VEJLE
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 20:06
40
IK HVIS NIBIRU SKYDER 2 SKUD I SKALLEN PÅ DIG ANDERZ?!
gtfo my way
gtfo my way
zKod | knowme
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 04:15
57
Du skal bare deffe den når den kommer.
Redigeret: Torsdag d. 11. juni 2009 - kl. 04:31
^ I have copyrights for this
BugBugBugge | VEJLE
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 16:41
72
i will use u as a shield!
gtfo my way
gtfo my way
zKod | knowme
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 17:43
73
HALLO DU MÅ IKKE BLOCK MAND
BugBugBugge | VEJLE
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 19:16
76
JAMEN! DET SÅ GODT SPILLE!
gtfo my way
gtfo my way
sephhh
Fredag d. 12. juni 2009, kl. 00:03
81
Må jeg godt spørge om 1 ting? Hvorfor kan folk ikke gemme sig over i FUCKING A over i hjørnet!!?? Hvordan kan i blive SKUDT!?
BugBugBugge | VEJLE
Fredag d. 12. juni 2009, kl. 00:07
82
DEN LANDTE I ALLE SAMMEN! BJARKE!!!! :D
gtfo my way
gtfo my way
UllaPia
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 16:11
2
WOW...

JEG TROR PÅ DET 100% !!!

DET ER JO CRAZY SKREVET O.O

Edit:
DET ER JO SCARY SHIT !!
Redigeret: Onsdag d. 10. juni 2009 - kl. 16:12
Nisse
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 16:17
3
Zeitgeist ROCK ;D
90 % = Held
10 % = Dygtighed inde i dig selv!
STEAAAL | [T1]
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 16:21
4
old as fuck
Spiste en hel ananas
Og så blødte mine læber
ezzL
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 16:26
5
GODDAG! =)
www.youtube.com/ezzzzzzL
xdahl
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 17:10
7
Ok i say this AGAIN., if Nibru has visted before we would not be here, because of the strong gravtational force would have disrubted the whole blody solar system.
so for ediots who beleave that keep on doing so
kEnse | FCK
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 16:39
6
græder
M
UYA
PaF
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 17:12
8
Best Answer - Chosen by Asker
The object known as Planet X or Nibiru doesn't exist. There is no giant planet in the outer solar system with a predicted close encounter with Earth on December 21, 2012 (or any other date). We know this for several reasons:

--Nibiru is supposedly 5-10 times the size of Earth. An object that size would have been easily visible in backyard telescopes decades ago. It would also have appeared in the multiple all-sky photographic surveys done since 1950. Since no such object has been seen, no such object exists.

--An object as massive as Nibiru is supposed to be would also have a gravitational effect on every other object in the solar system, including planets, moons, comets, asteroids, and space probes. All of these objects are exactly where they're supposed to be, so there can't be any unseen planet pulling them off course.

--Any object that is as massive as Nibiru is supposed to be and is in an elliptical orbit that takes it through the inner solar system would eventually disrupt the orbits of all of the inner planets. The stability of the planetary orbits over billions of years mathematically proves that an object with the size and orbit of the supposed Nibiru cannot exist.

And now the hysteria merchants claim that what was invisible in telescopes one day will be close enough to see with the naked eye the next day. Calling these people opportunistic liars is not aggressive, merely scientifically accurate
Man taber sig da ikke af cola?
Jo, cola light!
zKod | knowme
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 04:18
58
Ham der er tard og ved ikke noget... Det er jo ren logiX at vi skal dø snart. Stop spam med nonsense og tro på biblen istedet, og repend dine synder!
Redigeret: Torsdag d. 11. juni 2009 - kl. 04:18
wantz | über G33KZ
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 17:28
9
mindre dø, mere hs!
THE
F
Pure | DNYS
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 17:32
10
dør man ikke af hs?
Alt jeg skriver er 100% sandt.
Jeg påtager mig intet ansvar for overstående.
Alfen
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 17:50
12
Mindre dø, mere hs blev der sagt !!! INGEN SPØRGSMÅL !
oh baaby baaaby baaaaaby
UUUH !
wantz | über G33KZ
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 17:50
13
jo men man, spawNer igleN^
THE
F
Pure | DNYS
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 18:03
15
Nårh ja Np!
Helli | iRl teletubbiEs
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 19:45
36
Ikke hvis man har kevlar og helmet :D
Redigeret: Onsdag d. 10. juni 2009 - kl. 19:45
Pure | DNYS
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 19:46
38
en ak til skal = over 100 dmg så jO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SES DNO
Helli | iRl teletubbiEs
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 19:51
39
HVIS MAN ER TÆT NOK PÅ!!!!!!
Pure | DNYS
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 20:22
45
altså jeg har kun prøvet EN bame hvor det kan lade sig gøre at give 99, og det fra nederst i midten på tuscan op til ALLER bagerst i ct spawn :)

alle andre steder giver den over 100 ;)
Helli | iRl teletubbiEs
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 21:47
47
SE!!!
mental1ty
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 17:44
11
Giver en pils hos Vor Herre til alle der kan gå på ét ben, hvis det sker.
madz
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 18:00
14
JEG VIL IKKE DØ! :(
Arctic
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 18:11
16
Hvor er det nederen, nu hvor der endelig kommer et spændende topic på gaming.dk , også folk bare skal sidde og lege idioter, i stedet for at komme med inputs om hvad de selv tror der ville ske.

Jeg tror selv mest på den videnskabelige forklaring PaF postede, fordi vi kunne da også have set den nu, hvis den altså ville komme? Synes alligevel det er ret spændende og sidde og se hvilke synspunkter folk har om denne teori :)
xdahl
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 18:19
17
Ja mange astonomer (staves) burde da kunne have set det med deres kikerter, vis man ville kunne se selve planeten i år 2011.

Så jeg tror også er det hele bare er en løgn.
ezzL
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 18:31
19
der er da mange billeder af den på youtube, selvom lidt af dem ligner fake :P
GODDAG! =)
www.youtube.com/ezzzzzzL
xdahl
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 18:38
20
Ja.

Fake.

Vis astronomer havde taget så mange billeder og fortalt om den kurs, havde det nok været blivet offenligjort i aviser,nyheder ovs...
ezzL
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 18:45
22
nej.. se linket... HVIS det er ægte, holder NASA osv det skjult og gør alt for at menneskene ikke skal gå i panik :D
GODDAG! =)
www.youtube.com/ezzzzzzL
xdahl
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 18:51
24
Okay, de bestikker lige frem danske atronomer, så de ikke fortæller offenligheden noget?
Hehe, ja NASA må¨have MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGE Penge :b
ezzL
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 18:55
26
ved det sku da ik :D

men det er sikkert nok bare en teori ^^
GODDAG! =)
www.youtube.com/ezzzzzzL
xdahl
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 18:56
27
Yees!
Godt du kan indse det :)!
Gravity | über G33KZ Vinder af KoD 2011
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 01:50
54
Det er ret ligemeget imo, da teorien er en værre omgang vås som formegentligt bliver spredt vha. kæde-mails og andet godt på nettet.
qxk
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 18:26
18
Ja tror jeg sgu også det hele er løgn..
devon
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 18:44
21
ALIENZ!?
~~swag~~
ordentlig syg pølsegrill
Nico | DD
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 18:50
23
Rimelig trist, hvis det 8/10 skulle dø i år 2012 (hvis man ser den video der, på youtube så siges det at ske den 21. december 2012..)

RIMELIG FUCKING TRIST AT HAVE FØDSELSDAG DER :(((((((
ezzL
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 18:54
25
stoooooooooooooooooooor fødselsdags gave :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
GODDAG! =)
www.youtube.com/ezzzzzzL
zKod | knowme
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 04:19
59
rofl..
JP_-
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 19:00
28
hihihihi vi skulle også alle dø for et stykke tid siden ikke? :D september sidste år eller noget ? xD
zKod | knowme
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 04:27
64
For 3 år siden skulle vi også dø... 06/06/06. Kan huske at der var kvinder som ikke ville føde den dag, og slog deres nyfødte barn ihjel af frygt for at det skulle blive "the anti-christ"
qxk
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 19:03
29
Jaa der var jo det der Atom forsøg med at genskabe "The Big Bang" Så der var mange der trorede vi skulle dø den dag (Kan ikke helt huske dagen)
Men der skete intet, altså det er jo bare dejligt :D
xdahl
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 19:09
30
Haha.

Ved du hvad procentdelen for at det ville ske var ;D ?
Det var 0.01, sååå (;

Men de er lige nu igang med at lave storesøsteren, der bliver dobbelt så stor, så mon ikke det bliver lidt mere spændende :O ?
Redigeret: Onsdag d. 10. juni 2009 - kl. 19:10
Martini
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 19:17
31
Hvorfor gør de det dog -.- ?
JP_-
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 19:17
32
nah no worry from here!
det skete ikke, så det gør det hele ikke denne/næste gang eller nogen anden gang ;)

hvis jorden går under er det pga. os selv.... ved at polerne smelter etc.
qxk
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 19:34
34
Vidste godt den var under 0.0.1 % chance for at verden ville gå under ;)

Dreyer | GONEW!LD
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 20:19
44
hvor har du det tal fra -.-?

det eneste der kunne skabes i LHC var små sorte huller der eksisterede så kort tid, at de ikke ville kunne nå at "opsuge" noget...
../\\\\.. Bitches don\\\'t know bout
`\\\\/´ my additional Pylons
xdahl
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 21:52
48
Den kan gå under.
Redigeret: Onsdag d. 10. juni 2009 - kl. 21:55
zKod | knowme
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 04:26
63
De sagde tallet i et interview på tv2 et par dage før lortet skulle være afprøvet.
Dreyer | GONEW!LD
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 08:15
66
lol det må vidst være en and... de havde ikke testet det hvis der var 0,01% chance for at jorden gik under, det tror jeg simpelthen ikke på!
zKod | knowme
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 14:39
67
Jeg kan huske det... Det er var en af professorne som sagde tallet.
Dreyer | GONEW!LD
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 14:41
68
jamen så er det jo nok rigtigt
Redigeret: Torsdag d. 11. juni 2009 - kl. 14:42
Pure | DNYS
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 15:21
69
Det er skam rigtigt nok :)

Desværre vil forskere gå så langt for at få bekræftet deres teorier om jordens opstandelse, det trist men sådan er det.
Dreyer | GONEW!LD
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 15:55
70
:D?

find et sted det står... jeg kan ikke finde det!
Pure | DNYS
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 16:04
71
Hvis du fulgte med på discovery channel eller sågår tv2 ville du vide det ;)
Dreyer | GONEW!LD
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 19:09
75
find det til mig :)
Pure | DNYS
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 19:40
77
Hvordan?? :D Jeg har da virkelig ingen anelse om hvor jeg skal finde gamle dokumentar programmer frem fra discovery sry! :)
Dreyer | GONEW!LD
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 20:02
79
så tror jeg ikke på det :D

Kawer
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 22:04
51
Nogen slog sig selv ihjel dagen inden, fordi de var bange:D!
kaspr lORLL
zKod | knowme
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 04:20
60
De har ikke testet maskinen endnu =D Der var en nyhed et sted hvor de sagde at lortet var gået i stykker og de først ville teste engang i febuar 2010 eller så noget lignende.
GeNiTaliA |
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 19:33
33
Det er rent BS, har været oppe på forums en million gange, og modbevist en million gange.. Men lev i frygten ma boi ^^ bare 1 fakta er at planeterne ikke engang står på linje som de siger på den påtalte dato. Kan ikke lige finde linket, men man kan finde det inde på NASA's site et eller andet sted, så deres psyko teori med at tyngdekraften vil få det hele til at styrte sammen er rent BS :p men sjov teori enywayz.
s1ndberq | midtfyn.hax
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 19:42
35
eeeeeej :/ lige op til jule aften :'(((((
brow's before ho'es ??
NOOOOOO'ES !!!
xdahl
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 19:46
37
Question

Nibiru Redux: Six recent questions about Nibiru: (1) I have found a lot of stuff about a so called planet. Planet x or nibiru. It anything they say possible like revolving around the sun clockwise and it has been said that its orbit is way far out past Pluto. Also there are statements that it has a 3600 year orbit around the sun an that is is supposed to return in the near future. Is this possible at all? It sounds fishy to me, but there are supposed pics of it and a lot of scientist talk about it. I even wikipedia searched it. I would just like to find out some info please. (2) Nibiru does exist and I can prove it. Nibiru is in the old testament Exodus 6:4. and you are watching Nibiru from a lab on the south pole. also I have images from a telescope of Nibiru. and people from the southern hemisphere can see Nibiru in the daytime. is that proof enough for you? (3) many signs tell that something big is out there coming and why wouldn't it be true about nibiru / planet x there is a lot of fact historical and scientific but i do understand your awnser but why build a telescope at the south pole an photos and such with this redish dwarf star moving fast in 1983 it was 50 billion miles away and 10 years later it is alot closer is it hiding behind the sun i know you all dont want to start a world wide panic. (4) I read were you said that Nibiru is a hoax. My question to you is why would anyone let the american population know about such a catastrophy? Isnt it the governments job to keep the population at ease? (5) You say Nibiru is a hoax, and no such planet exists, but is Nibiru not Eris? (6) What is this a picture of? &lt;A href="<A href="http://www.greatdreams.com/nibiru-possible.jpg" target=_blank>http://www.greatdreams.com/nibiru-possible.jpg</A>" target=_blank&gt;<A href="http://www.greatdreams.com/nibiru-possible.jpg</A>" target=_blank>http://www.greatdreams.com/nibiru-possible.jpg&lt;/A&gt;</A> It's said to be Nibiru, but as you say Nibiru is a hoax. so what is this really a photo of?

Answer:

I hope this is my last comment on the Nibiru hoax, but questions like the above six keep coming in. Most of the entries on the Internet about Nibiru are false. Wikipedia has it correct when they write that "Nibiru is a name in Sumerian, Babylonian astrology associated with the god Marduk, generally accepted as referring to the planet Jupiter." The rest is a hoax, including all the "stuff" questioner #! found on the internet. Questioners #2 and #3 mention the astronomical observatory at the South Pole, but I assure you these astronomers are not looking at Nibiru. The Antarctic is a great place for astronomical infrared and short-wave-radio observations, and it also has the advantage that objects can be observed continuously without the interference of the day-night cycle. If the questioner really thinks that Nibiru is visible in the daytime in the southern hemisphere, they are very confused; this sort of statement is obviously false. Questioners #3 and #4 seem to think that the government would hide information about Nibiru and the catastrophe supposedly due in a few years, but I can't imagine why. My experience is, in fact, that sometimes parts of the government do just the opposite, as in the frequent references to various terrorist threats or warnings about driving accidents on long holiday weekends, which are no more dangerous than any other time. In any case, the job of NASA scientists is to discover and tell the truth! Questioner (5) asks if Nibiru is the same as Eris, and the answer is an emphatic no. This Nibiru hoax has been around for a decade, including predictions that Nibiru would pass close to Earth and cause a catastrophe about 5 years ago. (Guess what: it didn't happen!). Eris, in contrast, is one of several dwarf planets recently found by astronomers in the outer part of out solar system, all of them on normal orbits that will never bring them close to Earth. There is a good write-up on Eris in Wikipedia. Finally, Questioner (6) asks me to identify two pictures. I could perhaps do so if I knew the type of telescope and camera used and the scale of photos. Without that information, I can only guess that (if these photos are real) these might be images of a gas cloud (nebula) ejected by a star in its old age. They are obviously very distant, since we see stars in the foreground superposed on the nebula. Also, since the stars are the same, this object (if it is real) has not moved between the dates of the two photos. It is just crazy that anyone would claim that these are photos of a planet in our own solar system. Let me say once again that Nibiru is a hoax promoted by a cult; it does not exist, and it certainly poses no threat to us. It saddens me that people would be taken in by such nonsense. David Morrison
NAI Senior Scientist
February 7, 2008

Er taget fra NASA's hjemmeside.
Redigeret: Onsdag d. 10. juni 2009 - kl. 19:47
Dreyer | GONEW!LD
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 20:07
41
så fik vi vidst den lukket :)

Desuden er der intet belæg for den der teori. Jeg ku ligeså godt påstå, at alle har ankler af porre...
xdahl
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 20:11
42
Yes Yes! :)
GeNiTaliA |
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 20:17
43
Ankler af porre.. God teori.
zKod | knowme
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 04:22
61
HOAX... ADMIN BAN PLZ!
GeNiTaliA |
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 20:29
46
'Vidste du at "hvis" hele jordens høst slår fejl 1 år, så dør "ALLE" indenfor 1 måned..'

lol, det passer jo ikke :p
Stabell
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 21:57
49
OH MY GOSH IM NERVOUS NOW :O
kEnse | FCK
Onsdag d. 10. juni 2009, kl. 22:02
50
Man plejer jo altid at sige "haha, det passer ok, der sker ikke", man ved jo aldrig. Det kan være denne gang, men tvivler stærkt.
M
UYA
PungZ
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 01:09
52
universet er stort, alt kan ske :D

Men vi har 4 miliarder år på bagen, så mon ikke "the big event" ville have været indtruffet?
The only time Gamers behave like prehistoric
predators, is when they win.
Kroelle | Team-FiskeNÆB
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 01:41
53
Der har jo allerede været en "big event" Den meteor/komet whatever der ramte jorden for 65 millioner år siden og udryddede dinosaurer og næsten al liv på jorden ..
Nogen kalder det Aimbot.
Jeg kalder det skills.
PungZ
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 03:07
56
jojo men det var ikke det jeg hentydede til
The only time Gamers behave like prehistoric
predators, is when they win.
Gravity | über G33KZ Vinder af KoD 2011
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 01:51
55
Vi blev faktisk ramt af en komet for et par dage siden, men der var så dårlig hitreg at den fløj lige igennem!
zKod | knowme
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 04:24
62
Dunno... Vi blev også ramt af det der jordskælv for et par måneder siden. Troede aldrig jeg skulle opleve så noget lort i Danmark =0
Django | eXplicit
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 07:07
65
vræææl i don't wanna die!!!

-.-
#Viborg-esport @ qnet
#explicit @ Qnet
HIGHLANDER
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 17:51
74
haha pis&papir<3

hvis folk på den sydlige halvkugle havde set "nibiru" i Maj 2009, ville det have været i nyhederne på CNN, BBC, osv .

omgz0rr0 :D <3
I AM HOT!
YES U ARE!
Guldsmeden
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 19:44
78
A Big Lie!
Agressivv
Torsdag d. 11. juni 2009, kl. 21:18
80
ezzl, du ser for meget youtube ^^.

Det er nok derfor du tror på det tis der (;
ezzL
Fredag d. 12. juni 2009, kl. 13:51
85
tror ik på det :D?

prøver bare at lave et topic der handler om noget andet end "hvor mange fps" "ny comp" osv. :)
GODDAG! =)
www.youtube.com/ezzzzzzL
qaere
Fredag d. 12. juni 2009, kl. 12:20
83
hahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha
0g det noget pEz
jOEY | Naughty
Fredag d. 12. juni 2009, kl. 13:10
84
ja tro på det .. hahah :D
Gaming.dk
Stedet hvor folk elsker kage!
lyl_im_a_panda
Fredag d. 12. juni 2009, kl. 21:13
86
The Nibirucake was a lie! :(
The cake was a lie :(
...

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil

Information

For at få det fulde udbytte af Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Seneste CS:GO indlæg

Counter-Strike: Global Offensive Gui Opsætning (3)
Counter-Strike: Global Offensive NiP taber 2v2 ... (9)
Counter-Strike: Global Offensive Spot names (13)
Counter-Strike: Global Offensive 16:9 vs 4:3 (12)
Counter-Strike: Global Offensive Spørgsmål ... (1)
Counter-Strike: Global Offensive Failed to start ... (2)
Counter-Strike: Global Offensive CS:GO Gui (13)
Counter-Strike: Global Offensive Svært ved at ... (133)
Counter-Strike: Global Offensive hjælp til navn i ... (46)
Counter-Strike: Global Offensive Spille over LAN (4)
Counter-Strike: Global Offensive Farver når man ... (4)
Counter-Strike: Global Offensive klan navn! (90)
Counter-Strike: Global Offensive CS:GO og TS3 (0)
Counter-Strike: Global Offensive Dreamteam DH Summer (13)
Counter-Strike: Global Offensive Mirage (7)
Counter-Strike: Global Offensive Så har Copenhagen ... (78)
Counter-Strike: Global Offensive Mirage (1)
Counter-Strike: Global Offensive Dreamhack Stream (0)
Counter-Strike: Global Offensive eSport event (31)
Counter-Strike: Global Offensive Skærmfarve (9)
Counter-Strike: Global Offensive Danske servere? (33)
Counter-Strike: Global Offensive Hvem er VAC? (252)
Counter-Strike: Global Offensive Demo playback ... (1)
Counter-Strike: Global Offensive Vac banned for ... (58)
Counter-Strike: Global Offensive ESEA Stream (0)

Seneste CS:S indlæg

Steam Steam profil ... (11)
Steam spil? (1)
Steam Logomaker søges! (0)
Steam Gaming org søger ... (2)
Counter-Strike: Source CS:S HUD? (2)
Steam Begyndt igen! (10)
Counter-Strike: Source Hansen med y - ... (41)
Steam Failed to load ... (0)
Gaming.dk jeg har taget mig ... (13)
Counter-Strike: Source Skal bruge hjælp ... (0)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Football Manager 13 (3)
PC Relateret Nyt indmad eller ... (4)
Offtopic Kostplan (8)
Køb og Salg S: Office PC og ... (16)
PC Relateret Computer Hjæpe xD (7)
Offtopic Wantz gone from ... (33)
Køb og Salg S: Roccat Kone ... (1)
Køb og Salg S: PC Sælges (4)
Køb og Salg Sælger lidt ... (1)
Køb og Salg Stationær ... (5)

RTS Games

League of Legends AD carry build (11)
League of Legends Team søger ADC! (0)
League of Legends ADC søger team (2)
League of Legends duoQ partner eller ... (8)
League of Legends Teamspeak Server.. (1)
League of Legends Hold til VGC ... (5)
League of Legends Gold div stream (10)
League of Legends Mangler Jungler ... (4)
League of Legends Diamond søger ... (13)
League of Legends Nystartet team ... (7)

FPS Games

Counter-Strike 1.6 'Danish ... (5)
Battlefield Danmarks bedste! (6)
Counter-Strike 1.6 Cs Servere 1.6 (16)
Battlefield BF3 clan søger ... (20)
Counter-Strike 1.6 NY SERVER: Myretuen (1)
N/A Startet på ... (6)
Counter-Strike 1.6 Cs 1.6 starter i ... (2)
Battlefield Kan ikke logge på ... (2)
Battlefield players til team? (0)
Battlefield Tekniske problemer (3)

Spilkonsoller

Playstation spillere søges!!! (1)
Playstation Mangler klan i ... (5)
Playstation Ultimate Team (1)
Xbox Hjælp en noob! (29)
Playstation Black Ops 2: ... (0)
Playstation League play (0)
Playstation TeamFlear - Søger ... (6)
Playstation Mangler en spiller ... (2)
Andre spilkonsoller Overvejer SNES ... (23)
Playstation Call of Duty Blops ... (2)

Reklamer

© COMWAYS 2006-2013 - Regler | Advisering | Jobs RSS Feeds