Hvordan kan det være at gaming dk ikke vil støtte et projekt som spilA.
Jeg har aldrig rigtigt forstået at gaming.dk ikke støtter en side som gør så meget for at fremme gaming. Jeg kunne forstå hvis spilA var en konkurrent til gaming.dk men da de ikke lever af nyheder eller af forum aktivitet så kan jeg slet ikke forstå det.
Jeg lavede idag en tråd om nye admins til spilA. Dette blev ikke gjort for at fornærme nogen herinde men for at støtte den danske scene og for at gøre scenen mere aktiv.
(vedr
http://gaming.dk/forum/topic/14526)
reglerne er iflg gaming.dk
1.4 Reklame regler
Reklamer i forum, comments, irc o.lgn.
Reklamer for dit website, firma eller din irc channel o.l. må ikke forekomme på Gaming.dk eller på vores IRC channel. Vil du gøre opmærksom på en guide til websitet eller noget andet brugbart, så kontakt en skribent, og vi tager den derfra. Vælger man at ignorere dette vil man blive banned fra Gaming.dk
De regler forstår jeg da godt.
Men der er da både nyheder og forum tråde om ALLE mulige andre ligaer og sites. I kopierer selv fra cadred.org næsten dagligt.
Hvorfor denne forskels behandling ?
og PLEASE lad nu være med at låse tråden uden et modent og alvorligt svar. Er svaret hemmeligt og ikke noget i mener at jeres brugere skal høre så skriv det i en pm eller få mit nr så i kan argumenterer jeres synspunkter.
Er det ok at dks største css site låser tråde der omhandler spilA ? (men ikke clanbase/andre cups/ligaer)
Er det ok ikke at støtte en side der gerne støtter den anden vej ? (eller på igen måde prøver at udkonkurrerer gaming.dk)
Hvad kan gaming.dk vinde på denne kamp gaming vs spilA ?
HVORFOR KÆMPE IMOD HINANDEN ISTEDET FOR AT STØTTE DEN SCENE DER HAR SÅ FANDENS MEGET BRUG FOR DET ??????????????
... simon / zlam
og rigtigt, gief answer!